.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شش هزار پروژه عمرانی روستایی در مازندران

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری مازندران از اجرای شش هزار پروژه عمرانی روستایی طی چهار سال گذشته با مشارکت دهیاران و دولت در استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، ذات الله زارعی در جلسه کمیسیون زیربنایی مازندران در استانداری افزود: در حال حاضر 40 درصد اعتبارات عمرانی استان در روستاها هزینه می شود.

وی خاطرنشان کرد: 110 تک مزار شهدا در سطح روستاهای استان با اعتبار 350 میلیون تومان ساماندهی شده است.

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری مازندران با اشاره به اینکه عملیات اجرایی 75 گلزار شهدای تک مزار به زودی با اعتبار 250 میلیون تومانی در روستاهای استان آغاز می شود، عنوان کرد: ساماندهی تمامی روستاهای تک مزار مازندران تا پایان سال به اتمام می رسد.

زارعی با بیان اینکه تاکنون ساماندهی شش روستای چند مزار در استان انجام شده اعتبار تخصیصی برای اجرای این پروژه ها را 147 میلیون تومان عنوان کرد.

وی با اشاره به اجرای طرح مدیریت محور پسماند در روستاهای مازندران اظهار داشت: عملیات اجرایی 11 طرح مدیریت پسماند در روستاهای استان با پیشرفت فیزیکی 70 درصد انجام شده است.

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری مازندران با بیان اینکه 30 طرح مدیریت پسماند جدید در استان آماده اجراست، افزود: طرح مدیریت پسماند در 500 روستای مازندران انجام می شود.

وی از اجرای طرح اتوماسیون اداری در 30 روستای استان خبر داد و افزود: همچنین 110 کتابخانه روستایی سال گذشته بهسازی و تجهیز شد.

زارعی با اشاره به احداث 30 واحد خانه عالم با همکاری سازمان تبلیغات سال گذشته در مازندران گفت: طرح نهضت سبز در تمامی روستاهای سه منطقه مازندران در حال اجراست.

وی با بیان اینکه در سفر دوم دولت به مازندران 20 میلیارد ریال جهت اتمام پروژه های ورزشی اختصاص یافته است، گفت: 18 سالن ورزشی سرپوشیده در روستاهای استان ایجاد می شود.

وی با اشاره به اختصاص 180 میلیارد ریال از محل تجمیع عوارض و دفتر مناطق محروم کشور برای روستاهای استان افزود: از محل سفر دولت نیز 20 میلیارد ریال جهت اجرای پروژه های عمرانی مازندران نیز تخصیص یافته است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.